Lokovnikov Grintovec, 16.5.2015

Rjava peč 1614 m,
Lokovnikov Grintovec / Grintoutz  1809 m

udeleženci: Ruža, Dorotea, Mirjana, Marija, Marjeta, Branko, Ida, Ana, Silva, Vida J., Jan, Vesna, Vasja, Elvir, Jože, Vida P., Dunja, Ivan, Robert, Ladka, Andreja, Kinč, Irena, Dušan, Tomaž
trajanje: 6 h 40 min
višinska razlika: cca 1000 m

Še ne teden po Češki je bila na vrsti že nova tura PD Rašica, Lokovnikov Grintovec v Karavankah. Po celotedenskih borbah z vremensko napoveddjo je za soboto vendarle kazalo da bo dež zjutraj ponehal.

V soboto ob 6h zjutraj je v Ljubljani lilo kot iz škafa in nekaj skeptičnih udeležencev je po telefonu spraševalo ali tura sploh bo. Seveda bo, sem jim odgovoril, saj je pogled na padavinski radar in na spletno kamero že kazal, da je na Ljubelju suho.

Ob 7h smo se, še vedno v dežju,  zbrali pred sedežem društva in se odpeljali proti Gorenjski. Na Voklem smo se ustavili na jutranji kavi. Dež je že skoraj nehal padati in obrazi so se počasi začeli vedriti.

Avtobus nas je odpeljal na avstrijsko stran Ljubelja do odcepa stare ceste, kjer smo se izkrcali. Ker gre pot sprva po precej dolgočasni cesti sem skušal ubrati na zemljevidu označeno bližnjico.

A pot je postajala vedno bolj čudna in še pred zelo strmim bregom smo raje obrnili in šli po cesti. Na razcepu poti smo zavili levo na markirano pot proti vzhodu in obisk koče na Ljubelju pustili za kdaj drugič. Po razmočeni poti in zelo spolzki lojtri smo prišli na Rjavo peč in si privoščili odmor za malico.

Nadaljevali smo mimo razcepa za planino Korošico proti Dovjakovem sedlu. Na prečni poti smo si še malo povečali prehojeno višinsko razliko, saj smo se spustili prenizko.

Na Dovjakovem sedlu smo pokramljali z domačini, koroškimi Slovenci, ki so popravljali ograjo za živino in potem skočili na vrh Lokovnikovega Grintovca.

Razgledov ni bilo prav blestečih, a bilo je suho. Po kar konkretnem postanku smo sestopili po isti poti nazaj do razcepa za planino Korošico, kamor smo zavili. Med postankom na planini je posijalo celo sonce. V sončnem vremenu smo tudi sestopili v dolino in turo zaključili v piceriji Gorenc v Kranju.