Piz Bernina, 9.-11.7.2010

Koča Bignami, 2401 m
trajanje: 4h 23min
višinska razlika: cca 270 m vzpona, cca 1110 m spusta

Od 9.-11.7.2010 je bila Gorniška skupina na nam najbližjem štiritisočaku Piz Bernina. Blizu je po zračni razdalji, po cesti pa se kar vleče, sploh če so kolone zaradi prometnih nesreč.

V petek ob 5h zjutraj smo štartali iz Ljubljane in se po 8 urah in pol pripeljali do našega izhodišča Campo Moro nad dolino Valmalenco. Popoldan smo se povzpeli do naše koče, Marinelli Bombardieri na višini 2813 metrov. Koča nas je navdušila s prijaznostjo osebja in z dobro hrano.

Naslednje jutro smo ob 5h zjutraj štartali proti Bernini. Pot je vodila najprej na prelaz Passo Marinelli, nato po po ravnem ledeniku do strmega in širokega koluarja in po njem navzgor proti koči Marco e Rosa, kjer smo imeli krajši postanek. Po snegu smo nadaljevali do grebena Spallagrad, po katerem smo v kombinaciji plezanja v skali in hoje po snegu preko stranskega vrha Spalla, 4020 m, osvojili vrh Bernine.

Sestopili smo po isti poti in se ponovno ustavili v koči Marco e Rosa, ki pa se s prijaznostjo ne more kosati s kočo Marinelli Bombardieri. Po spustu v koluarju se je vreme hitro poslabšalo in nas sedlu pred kočo nas je ujela rahla toča, ki se je kasneje razvila v nevihto.

Deževalo je cel večer, napoved za naslednji dan pa je bila zelo slaba. Zaradi tega smo se odločili da Piz Palu  izpustimo in si privoščimo daljši spanec. Zjutraj nas je presenetilo sončno vreme a za Palu je bilo prepozno. Preko sedla Bocchetta di Caspoggio smo se spustili do koče Bignami po dolini z izredno lepim panoramskim razgledom.

Od koče smo se spustili ob jezerih Alpe Gera in Campomoro do našega izhodišča. Ker je vožnja domov potekala brez težav smo celo ujeli finale svetovnega prvenstva v nogometu.

Za varno vodenje sta poskrbela gorska vodnika Grega in Samo.