Ratitovec, 30.5.2004

Ratitovec (Gladki vrh 1667 m in Altemaver 1678 m) 

udeleženci: Čevl, Šaro, Lussy  
trajanje: 5 h 30 min
višinska razlika: cca 1250 m


V visokogorju je še kar zima zato smo zopet planili v sredogorje, tokrat je bil na vrsti Ratitovec. Ponavadi se ga naskakuje iz Prtovč, mi pa smo se odločili za varjanto iz doline, z Jesenovca, vasice malo naprej od Železnikov.

Na štartu sem ugotovil da sem doma pozabil palice, kar je kar malo nerodno a je Čevl rešil zadrego in mi posodil eno svojo.

Pot do Prtovč pa je kar strma in ne najbolje vzdrževana. Čez njo leži precej podrtih dreves, se vidi da ni najbolj obljudena in tudi srečali nismo nikogar.

Po uri hoje smo prispeli do Prtovč kjer je mrgolelo parkiranih avtomobilov. Kar sploh ni čudno, dan je bil zelo lep.







Nadaljevanje poti ni bilo tako samotno kot prvi del poti. In mimoidoči si niso mogli kaj da ne bi komentirali kako ubogi da je pes. A Lussy gre v hrib lažje kot večina teh komentatorjev. Izkoristi pa vsako lužo, potok, mlako ali sneg za hlajenje.

V uri in pol smo tako prišli iz Prtovč mimo rudnika železa, ki je tu obratoval v predprejšnjem stoletju na Gladki vrh, ki je eden od štirih vrhov Ratitovca.

Malo pod vrhom smo se za 15 minut utaborili na bunkerju Rupnikove linije in se malo razgledali okoli in malo poslikali.



Potem pa do koče na čaj in košutnik in še skok na Altemaver. Potem pa povratek do Prtovč po drugi poti, čez Povden.

Na poti navzdol je Čevl uprizoril umetniško instalacijo v snegu, jaz sem srečal bivšega poslovnega partnerja, ki pravi da je zdaj penzionerski vajenec, Lussy pa je pridno nabirala klope (več kot 20 jih je nabrala).

Pot od Povdna do Prtovč se je kar vlekla, naprej v dolino pa smo pridrveli ekspresno.

Čevl si je omislil še kopanje v Selški Sori. Baje da ni mrzla.

Sledilo je kosilo Pri Pujsu v Železnikih in pivo s palačinkami pri Andreju in Karmi na Jarčjem Brdu.

Spisal Šaro




Ni komentarjev:

Objavite komentar