Sv. Jošt, 6.2.2005

Višinska razlika cca 480 m

Trajanje: 2h

Udeleženci: Alči, Lussy, Šaro

Tokrat je bila na vrsti krajša dopoldanska tura; Sv. Jošt nad Kranjem. Ob 8h zjutraj sem v avto naložil Lussy, pobral Alčija in smo jo mahnili proti Kranju. Bilo je mrzlo jutro, ko smo se peljali mimo Jeprce čez Sorško polje je termometer kazal -13° C.

Na našem izhodišču ob cesti v Spodnjo Besnico je bilo vendarle malo topleje, -9° C. Ko sva si z Alčijem nadela pohodne čevlje, smo krenili navkreber. Sprva po asfaltni cesti do vasice Zabukovje. Tu se je odprl lep razgled na Kamniške Alpe, Karavanke in ljubljansko meglo.

V vasici se cesta konča in začne se lepši del poti, ki je bila zasnežena a zgažena in prav nič ledena. Tempo smo prilagodili Alčiju in se vsake toliko ustavili.

Potem pa naenkrat slišim kletvico za seboj, obrnem se in vidim Alčija z polomljeno palico (sposojene je imel od Čevla).

Spet mu je uspelo, tokrat celo gor grede in brez padca. Le naslonil se je nanjo in “pnk“, pa je bila v dveh kosih. Neverjetno, v vseh teh letih se to ni zgodilo nikomur, zdaj pa Alčiju dvakrat zapored.

Po fotografiranju nesrečnih palic smo nadaljevali pot in se na sedelcu pod vrhom odločili da gremo po položnejši poti okoli vrha. Poplačani smo bili z razgledom proti Staremu vrhu, Blegošu, Poreznu, Ratitovcu in Triglavu ki je kukal čez Jelovico.

Na vrh smo prišli v dobri uri. Tu smo pomalicali in se razgledali še na drugi strani za cerkvijo proti Kamniškim Alpam. Proti Ljubljani pa še vedno megla.

Po razgledovanju smo se odpravil navzdol in bili po pol ure na izhodišču, ob 11h pa že doma.