Jelenk, 22.11.2009

Jelenk, 1107 m

udeleženci: Jasna, Robi, Tadej, Tomaž
trajanje: 3h 34min
višinska razlika: cca 820 m


Tokrat nas je pot zanesla na idrijski konec, natančneje na vrh imenovan Jelenk. Štart je bil ob 7-ih z Broda. Kot vedno sem bil točen, na parkirišču pa je že čakala Jasna. Čakala sva približno 10 minut, Šarota in Robija pa še vedno ni bilo od nikoder.

Končno sem zbral pogum in ju poklical. Na moje presenečenje sem izvedel, da sta že na poti, saj Tomaž ni dobil mojega potrditvenega maila, Jasna pa je tudi mislila, da bosta prišla vsaj pred trgovino. Dogovorili smo se, da se dobimo v centru Hotedrščice, pri gostilni Türk, od koder smo pot nadaljevali skupaj.


Na pumpi smo si privoščili še hitro kavico, nato pa se odpravili proti Spodnji Idriji, na parkirišče Rotomatike Hidrie, kjer je bilo izhodišče današnje ture. Pot nas je sprva vodila skozi gozd, na križišču pa smo izbrali zahtevnejšo izmed smeri. Gre za zanimivo zavarovano smer, ki se imenuje Čez Kendove robe.

Večjih problemov ni bilo, a previdnost vseeno ni bila odveč. Vmes smo se vpisali še v knjigo. Kmalu se je naša pot združila z »normalno«. Vmes nas je pozdravila še prijazna psička in konji, ki jih je oskrbnik kmetije spustil na plano.



Na vrh smo nato prišli »en, dva, tri«, a sta nas žal pričakala veter in megla. Še dobro, da smo izbrali vrh z žigom, saj smo na ta način osrečili tudi Jasno. Na hitro smo pomalicali in malo pozirali pred fotoaparati, nato pa pičili v dolino. Po slabi uri smo prišli do avtomobilov, kjer se je naš izlet uspešno končal.

Spisal Tadej





Ni komentarjev:

Objavite komentar