Kanin, 12. 8. 2011

Kaninski vršič 2530 m, Visoki Kanin 2587 m, Mali Kanin, 2571 m, Srednji Vršič 2543 m (Robi)

udeleženca: Robert, Tomaž
trajanje: 4h 30 min
višinska razlika: cca 730 m


Tretji zaporedni dan hribolazenja je bil na vrsti lažji cilj, Kanin. Ob 8h zjutraj sva se že vkrcala na gondolo in se zapeljala do D postaje. Zapodila sva se proti Kaninu  a sem hitro ugotovil da danes ni najbolj moj dan, moči ni bilo ta prave.

Misleč da gre le za utrujenost sem ubral svoj tempo, Robi pa je odbrzel naprej. V uri in pol sem prisopel na vrh Visokega Kanina, še celo uro hitreje kot je markirano. Na Visokem Kaninu smo pred leti že bili, takrat s parkirišča nad B postajo, pot se je takrat kar vlekla, pa še zelo vroče poletje je bilo.

Na vrhu je bilo še nekaj Slovencev in skupaj smo po grebenu odšli še do Malega Kanina. Na grebenu so nam pozirali mladi kozorogi. Z Robijem pa sva v bližnjih Karnijskih Alpah prepoznavala vrhove, ki smo jih že obiskali.

Z Malega Kanina se je lepo videlo morje in Furlanska nižina a ozračje le ni bilo več tako čisto kot pred dnevi. Vrnila sva se nazaj na Veliki Kanin in na grebenu še enkrat osvojila tudi Kaninski Vršič. Vedno bolj sem spoznaval, da nisem le utrujen, ampak da se me je lotil prehlad in korak ni bil več najbolj siguren.

Na škrbini pod Srednjim Vršičem sva zavila v brezpotje in po grebenu proti vrhu. Robi je spet odšel naprej, srečal sem ga škrbini, kjer se je težavam izogibal levo po gruščnati prečki. Mojemu ne sigurnemu koraku ta prečka ni dišala, desno navzdol, kjer je, kot sem kasneje ugotovil,  pravilna smer, pa tudi nisem šel pogledat. Klinc gleda Srednji Vršič sem si rekel in se po grebenu odpravil nazaj, toliko, da sva se z Robijem lahko videla.

Pomalicala sva vsak na svojem koncu in se vrnila na markirano pot. Pogled na uro je pokazal da se je treba za gondolo ob enih kar podvizati. Nekako nama je uspelo in ob pol dveh sva že bila na spodnji postaji. Prehlad se je v dolini potuhnil, zvečer smo uspešno testirali Robijev novi roštilj. Naslednje jutro pa sem se zbudil prehlajen in z bolečim hrbtom, sledil je dan počitka.

Spisal Tomaž

 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar