Slap Brinta, Gregorčičev slap, 2.8.2005

Udeleženca: Šaro, Robi
Trajanje: 2 ur 58 minut

Višinska razlika: cca 350 m

Po dnevu počitka je bila predvidena tura na Škofič in Rdeči rob iz doline Tolminke. A dan počitka smo izkoristili tudi za pivske aktivnosti in ob 4:30 zjutraj sva z Robijem samo ugasnila budilke na telefonih. Vstajanje ni uspelo niti ob 6h in tako sta Škofič in Rdeči rob zvisela.

Ko sva se končno zbudila sva se odločila za obisk slapov pod Vrsnim, krajem pod Krnom. Teh je skupaj 11 (baje celo 15), najpomembnejša pa sta Brinta, visok 104 m in Gregorčičev slap, visok 88 m. Pot sva začela v vasi Selce, se dvignila do roba travnikov in potem navzdol v grapo. Na dnu grape teče potok Malenšček, pot pa se razcepi, levo za slap Brinta in desno za Gregorčičev slap.

Najprej sva se napotila do Brinte kamor sva prišla zelo hitro. Čez slap teče bolj malo vode, ki jo veter prši naokoli. Po ogledu in fotografiranju sva nadaljevala pot proti Gregorčičevem slapu in se med potjo spustila še do spomenika partizanski bolnišnice, kje je še en slap.

Potem pa k Gregorčičevem slapu do katerega je še dobre pol ure hoje. Slap je mogočen, precej bolj vodnat kot Brinta in pod slapom je prijetem tolmunček. Namočila sva samo noge in izmerila temperaturo. Meni je ura izmerila 17° C, Robiju 19° C, recimo da je voda imela 18° C.

Po pol urnem uživanju na “plaži“ sva se odpravila nazaj, pot pa je mestoma kar nevarna za zdrs. Vpisala sva se še v vpisno knjigo, ki je daleč stran od slapa, vpisana pa sta bila tudi Boni in Čojbl, ki sta bila tu 4 dni prej, za njima je bilo vpisanih le 8 ljudi. Ob povratku sva si z roba travnikov ogledala Gregorčičev slap še od daleč in se počasi vrnila v Selce.

Lepa tura in lep nadomestek odpadle ture. Po turi pa smo se dobili s kolesarjem Duletom na kosilu v gostilni Lavrenčič v Borjani.